Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Przesyłka Kurierska) już od 300,00 zł.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocyjne kupony rabatowe.
Produkt dnia
PERUKA EVE-732-15
PERUKA EVE-732-15
289,00 zł 149,00 zł
szt.
Promocje
PERUKA EVE-684-11
PERUKA EVE-684-11
349,00 zł 159,90 zł
szt.
PERUKA EVE-745-13
PERUKA EVE-745-13
299,00 zł 159,00 zł
PERUKA EVE-698-09
PERUKA EVE-698-09
279,80 zł 149,00 zł
szt.
PERUKA EVE-744-37
PERUKA EVE-744-37
349,00 zł 159,90 zł
PERUKA EVE-059-02
PERUKA EVE-059-02
299,00 zł 159,90 zł
szt.
PERUKA EVE-745-03
PERUKA EVE-745-03
299,00 zł 159,90 zł
szt.
PERUKA EVE-748-04
PERUKA EVE-748-04
299,80 zł 149,90 zł
szt.
PERUKA EVE-600-11
PERUKA EVE-600-11
289,00 zł 149,90 zł
szt.
PERUKA EVE-713-06
PERUKA EVE-713-06
299,80 zł 149,90 zł
szt.
PERUKA EVE-745-27
PERUKA EVE-745-27
349,00 zł 159,00 zł
szt.
 PERUKA EVE-745-02
PERUKA EVE-745-02
349,00 zł 159,00 zł
szt.
PERUKA EVE-732-15
PERUKA EVE-732-15
289,00 zł 149,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

                                                               REKLAMACJE

1. Na zasadach określonych w przepisach prawa, w szczególności w Kodeksie cywilnym oraz Ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego Klient ma prawo złożenia reklamacji.

2. Zgłoszenie reklamacji przez Klienta może w szczególności nastąpić poprzez odesłanie kompletnego Towaru otrzymanego w ramach Transakcji wraz z wypełnionym czytelnie formularzem reklamacyjnym na adres email

(z dopiskiem: „REKLAMACJA”)

3. Różnice pomiędzy wyglądem Towaru dostarczonego w ramach Transakcji, a fotografią na Stronie, wynikające wyłącznie z właściwości urządzeń stosowanych przez Klienta (monitor, wyświetlacz, drukarka itp.), w szczególności różnice w odcieniach, mogą nie zostać uznane za obciążającą Firmę niezgodność Towaru z umową. W przypadku stwierdzenia tego rodzaju różnic (jeżeli powodują one u Klienta obniżenie lub brak satysfakcji z zakupu Towaru) Firma sugeruje Klientowi raczej skorzystanie z prawa zwrotu niż drogi reklamacyjnej.

4. Właściwy przebieg procesu reklamacyjnego zapewnia przesłanie wraz z reklamacją reklamowanego Towaru. Reklamowany Towar powinien zostać przesłany Firmie w stanie kompletnym i czystym.

5. Informuje się, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa odpowiedzialność Firmy dotyczy istniejących w chwili wydania Towaru niezgodności tego Towaru z umową. Na ogół nie traktuje się jako takiej obciążającej Firmę niezgodności:

- uszkodzeń spowodowanych zwykłym, normalnym zużyciem Towaru,

- uszkodzeń mechanicznych Towaru,

- uszkodzeń spowodowanych nienależytym użytkowaniem Towaru, używaniem w sposób niezgodny z przeznaczeniem, lub złym dopasowaniem.

6. Wszystkie reklamacje są rozpatrywane w ustawowym terminie 14 dni roboczych od momentu doręczenia przesyłki. O wyniku reklamacji Firma poinformuje Klienta mailowo.


                                                                        ZWROT

 

ZWROT


1. Klient ma prawo odstąpić od dokonanej Transakcji, składając, w terminie 10 dni od daty doręczenia Towaru stosowne oświadczenie na piśmie. Dla zachowania powyższego terminu wystarczy aby przedmiotowe oświadczenie zostało wysłane przez Klienta przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno być wysłane na adres korespondencyjny 

(z dopiskiem: „ZWROT”)

Lub mailowo na adres :

bok@kanekalon.pl ( wpisując w tytule „ZWROT” )

2. Wykonując prawo odstąpienia Klient zobowiązany jest do zwrotu Towaru w stanie niezmienionym (ewentualne dopuszczalne zmiany stanu Towaru to zmiany konieczne i wynikające ze zwykłego zarządu Towarem) – Klient ponosi odpowiedzialność za zwrot Towaru w stanie naruszającym tę regułę. Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot Towaru powinien być dokonany poprzez przesłanie Towaru na adres wskazany przez sprzedającego. Sugeruje się przesłanie Towaru wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od Umowy.

3. Usługodawca wstrzyma się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Usługodawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

4. Usługodawca nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

5 . Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Towaru, który ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany Pocztą Polską. 

6. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

7. Konsument zobowiązuje się odesłania przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej. 

8. Konsument otzymuje zwrot należnej mu kwoty na rachunek bankowy wskazany w oświadczeniu o odstąpieniu. 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl